Publicar una oferta de treball

Si ets una empresa i busques candidats/tes per a la teva empresa, omple i signa el formulari que trobaràs adjunt a sota en aquesta pàgina. 

En el formulari trobaràs l'explicació del funcionament de gestió d'ofertes. 

És un servei  gratuït.

Segons la demanda de l’empresa, podem seguir dues línies diferents:

  1. Publicar l’oferta als punts habituals:
  • als taulers dels ajuntaments de la comarca
  • a la biblioteca pública de Falset
  • a l’Oficina Jove Priorat
  • al Teleservei de la Televisió de Falset  
  • al tauler virtual

Els candidats han de consultar periòdicament aquests punts d’informació i, en el cas que l’oferta sigui del seu interès, han de posar-se en contacte amb la persona que indica l’oferta (pot ser, directament, l’empresa que contracta o la borsa de treball comarcal).

  1. Si l’empresa no vol publicar l’oferta, buscarem aquells currículums inclosos en la borsa de treball que responguin al perfil que demana l’empresa. Farem arribar a l’empresa aquells currículums més adients i seran ells, l’empresa,  els que realitzaran la selecció definitiva.
Recordeu que:

La vigència dels currículums és d’un any. Passat aquest període el currículum s’eliminarà de la borsa. Per continuar inscrit a la borsa, el candidat ha de tornar a enviar el currículum actualitzat, via web o presencialment.

Els candidats han de consultar periòdicament els punts habituals on es publiquen les ofertes de treball.

És imprescindible acceptar la declaració de conformitat per dipositar el currículum a la borsa de treball. La borsa de treball garanteix que les dades personals que es cedeixen només s’utilitzaran per la gestió de les ofertes.

Enllaços