Borsa de treball comarcal

La Borsa de treball comarcal és un servei de gestió d’ofertes i demandes per tal d’afavorir la inserció laboral dels ciutadans del Priorat i també s’ocupa de l’àmbit de l’orientació laboral. El servei s’adreça a persones en situació d’atur o que vulguin canviar de feina i a empresaris que necessitin cobrir llocs de treball. La borsa de treball també ofereix informació a les empreses per afavorir la inserció laboral. 

Els objectius del servei són:

  • Donar a conèixer la situació del mercat de treball. Com està el mercat de treball, què demana, què ofereix.
  • Ajudar les persones a aclarir el seu objectiu professional. “De què puc treballar?”
  • Donar assessorament sobre les tècniques de recerca de feina.
  • Informar sobre institucions i organismes que fan la intermediació entre l’oferta i la demanda. “On puc buscar feina?”
  • Afavorir la inserció a partir del contacte amb les empreses de la zona, i donant el màxim de difusió d’ofertes de treball. Recull d’ofertes de la zona (empreses, premsa, OTG,…) i exposició als taulers d’anuncis dels ajuntaments de la comarca i al tauler virtual d’ofertes.
  • Donar suport a les empreses en la preselecció de candidats. 
  • Informar i assessorar sobre els programes per a la contractació de personal vigents anualment i les subvencions i/o bonificacions per la contractació de col·lectius específics. 

Podeu consultar el REQUADRE DE LES AJUDES PER A LA CONTRACTACIÓ DE PERSONAL 

Com funciona la borsa de treball?

L’alta a la borsa de treball és gratuïta i es pot fer tant a través de la web, com personalment en la Borsa de treball comarcal. En primer lloc, tant les empreses com els candidats, ens han d’enviar les dades i currículums o l’oferta de treball.

Com inscriure's a la Borsa de Treball Comarcal com a demandant d'ocupació

Documentació

  • DNI o NIE (caldrà tenir el permís de treball vigent)
  • Currículum actualitzat – S’ofereix ajuda per redactar-lo
  • En cas de tenir alguna discapacitat igual o superior al 33%, s’ha de portar el certificat de l’ICASS

Inscripció

  • De forma presencial: Pl de la Quartera, núm. 1 – Falset
  • Per telèfon: 977 830119
  • Per correu electrònic: yferre@priorat.cat

Cal omplir i signar la fitxa que trobareu adjunta al fina d'aquesta pàgina i adjuntar el c.v. actualitzat.


Com publicar una oferta de treball

Si ets una empresa i busques candidats/tes per a la teva empresa, omple i signa el formulari que trobaràs adjunt a sota en aquesta pàgina. 

En el formulari trobaràs l'explicació del funcionament de gestió d'ofertes. 

És un servei  gratuït.

Segons la demanda de l’empresa, podem seguir dues línies diferents:

  1. Publicar l’oferta als punts habituals:
  • als taulers dels ajuntaments de la comarca
  • a la biblioteca pública de Falset
  • a l’Oficina Jove Priorat
  • al Teleservei de la Televisió de Falset  
  • al tauler virtual

Els candidats han de consultar periòdicament aquests punts d’informació i, en el cas que l’oferta sigui del seu interès, han de posar-se en contacte amb la persona que indica l’oferta (pot ser, directament, l’empresa que contracta o la borsa de treball comarcal).

  1. Si l’empresa no vol publicar l’oferta, buscarem aquells currículums inclosos en la borsa de treball que responguin al perfil que demana l’empresa. Farem arribar a l’empresa aquells currículums més adients i seran ells, l’empresa,  els que realitzaran la selecció definitiva.
Recordeu que:

La vigència dels currículums és d’un any. Passat aquest període el currículum s’eliminarà de la borsa. Per continuar inscrit a la borsa, el candidat ha de tornar a enviar el currículum actualitzat, via web o presencialment.

Els candidats han de consultar periòdicament els punts habituals on es publiquen les ofertes de treball.

És imprescindible acceptar la declaració de conformitat per dipositar el currículum a la borsa de treball. La borsa de treball garanteix que les dades personals que es cedeixen només s’utilitzaran per la gestió de les ofertes.

Enllaços